Ma trezesc dimineața și ma spal pe dinți cu o pasta Complete 27 All Night White Cool Healthy Action, ca sa am grija de toate cele 33 de lucruri importante pentru cei 32 de dinți ai mei. Apoi ma spal pe maini cu un sapun cu ulei de eucalipt pitic libanez, care creeaza o bariera invizibila împotriva germenilor și a bacteriilor.
Ma șterg cu prosopul spalat de mama cu un detergent capabil sa scoata fara efort cel puțin 118 pete dificile. Îmbuc în graba un sandviș cu un mezel creat dupa o rețeta secreta tradiționala, bazata pe ingrediente absolut naturale, care îi confera nu doar un gust desavarșit, ci și o mare valoare nutritiva. Deschid un sertar din șifonierul conceput ergonomic pentru a-mi ușura accesul în volumele special create pentru a-mi pastra camașile impecabile, în același timp aerisite și protejate împotriva moliilor.
Aleg un tricou cu maneci scurte, dar nu prea scurte, pe care l-am cumparat fiindca designul lui ma reprezinta în relațiile cu cei din jur și îmi confera unicitate, confort și îmi pune în evidența tenul. Îmi trag în picioare cu un gest neglijent o pereche de teniși gandiți pentru a-mi îmbunatați performanțele atletice, deși eu nu fug dupa troleibuz.
Pun mana pe mobil și deodata sunt mult mai aproape de cei dragi, beneficiind de reducerea la jumatate a costului convorbirilor pana la sfarșitul anului, de 69 de SMS-uri gratuite și înca o opțiune la alegere pentru trei luni (luna 1, 7 și 32). Dar nu sun un prieten. Sun la compania de taximetre, care nu îmi pune la dispoziție o mașina, ci o soluție completa de deplasare urbana în condiții maxime de efort și siguranța rutiera! Pentru ca viața este darul cel mai de preț, iar eu sunt client fidel al celei mai mari companii de asigurari, care îmi pune la dispoziție produse performante și adaptate nevoilor mele.
Nici n-am plecat de acasa și sunt satul de publicitate. Aș vrea sa pot lansa pe piața în locul meu, în fiecare dimineața, un nou Cristi Munteanu, de doua ori mai imun la inepții și de șase ori mai eficient în comunicare. Noul Cristi Munteanu ar trebui sa fie user-friendly, time-efficient, cost-effective, highly branded, campaignable, sa permita line extensions și sa aiba awareness și recall în mintea tuturor. Iar eu sa stau acasa, în fotoliu, cu o bere în mana, sa ma uit la televizor și sa îi înjur de mama focului pe tampiții care îmi întrerup serialul de desene animate cu o reclama la iaurt de capra groenlandeza cu fructe de padure tropicala.
Cristian Munteanu