Televiziunile se bat (și) în filme. Nu degeaba se vorbește de „razboiul audiențelor”. Și, ca în orice razboi, exista și „victime colaterale”, chestie care se întampla cu promo-urile: mai o perla, mai o imagine mai decoltata, scapata ca din neatenție (și sa n-avem noi parte de cumparatori mulți și fideli daca CNA se prinde în mai mult de 10% din cazuri!)…
Promo-urile filmelor sunt uneori bunicele, alteori chiar inspirate. Cert e ca promoul trebuie sa conțina un carlig oricat de prost sau de bun ar fi filmul. Altfel, sabia șefului e deasupra capului!
„Capcana mortala”, la Pro Cinema. Promo: „A luptat pe fronturile cele mai dure și-a supraviețuit, dar adevarata încercare abia acum îl așteapta, loviturile fatale se dau pe neașteptate!”
Și în timp ce vocea grava zice asta, în imagine apare o blonda decoltata însoțita de textul „Instinctul tau e în pantaloni”. Hm… Hai sa zicem ca faza asta cu instinctul are ceva adevarat; or mai fi barbați cinstiți pe lumea asta… Dar ce idee creața e aia cu „loviturile fatale”! Și despre ce e filmul?
Un alt film, de data aceasta de aventura: „Insula secretelor”, tot la Pro TV. Promo-ul anunța o apariție feminina: „E cumplit de sexy.” Filme de aventura, ziceați? Punem pariu ca pe-asta a scris-o un barbat?
La Antena 1, „Fiica lui D’ Artagnan”: „Fara teama, lupta cum numai femeile o pot face.” Iar?! Cu lovituri la instinctele alea nesatule ale barbaților?! Sau așa cum se lupta fetele de la „Stele verzi”, în ciocolata?
Iar la Prima TV, un promo pentru o comedie romantica „Priviri înflacarate”. Vocea din off anunța: „E cazul unor barbați care știu sa scuipe cu farmec.” E cu Margelatu? Ca altfel nu ne uitam, facem altceva. De pilda, umblam la „sentimente”…