Chewbacca e ocupat sa înregistreze tonuri de apel pentru Cingular Wireless. Yoda folosește forța telepatica pentru a înșfaca un Pepsi Diet de la un bautor împatimit. Iar Darth Vader se pegatește sa se lupte cu un baiețel cu o lingura-laser pe o cutie de cereale Kellogg.
În timp ce fanii Star Wars așteapta cu nerabdare data de 19 mai, când va avea loc premiera lui „Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith”, clasicele personaje dintr-o galaxie foarte îndepartata, au un rol din ce în ce mai combativ în promovarea unor produse, aici, pe Pamânt.
Grație unor gigantești contracte promoționale hranite de cele zeci de milioane de dolari investiți în marketingul filmului, spoturile Burger King, Kellogg’s și Cingular Wireless îi vor avea în distribuție pe simpaticii Chewbacca, R2-D2, C-3PO și Darth Vader. Și doi alți parteneri promoționali, Frito-Lay de la PepsiCo și Masterfoods de la M&M, au propriile lor snackuri și bombonele animate îmbracate ca personajele din Star Wars.
Chiar daca eroii Star Wars au figurat, în trecut, și în alte spoturi TV, acum este pentru prima data când ei apar în lumea noastra, și nu în galaxia lor fictiva. De asemenea, este pentru prima oara când Lucasfilm le-a permis faimoaselor sale personaje sa figureze în atât de multe și de diferite reclame, în același timp.
„Este prima data când le-am permis oamenilor sa mearga mai departe în a se folosi de eroii Star Wars ca simboluri.” Spune Howard Roffman, președintele lui Lucas Licensing. „Pentru ca ei au devenit o parte atât de importanta a culturii populare, suntem gata sa-i lasam sa existe în alte situații decât cele pe care le vedem în filme.”
Oamenii de marketing spun ca acesta e un pas gigantic pentru Lucasfilm – casa de film care a fost, pâna acum, extrem de protectoare cu personajele sale – și ca creatorul George Lucas s-a lasat convins de directorii studioului care își doreau sa puna mâna pe deal-uri promoționale cât mai mari.
Afla cum ajung personajele din filme sa faca spoturi publicitare numai din