Publicitatea vampirizeaza filmul

Apropo.ro / 25.03.2005, 18:39
Publicitatea vampirizeaza filmul
Candva, pentru a ieși din comun, reclamele beneficiau de aportul unor regizori celebri care sa le dea notorietate. Mai nou, s-a renunțat la acest procedeu costisitor pentru o varianta mai la îndemana: reclamele care copiaza sau parodiaza pelicule celebre. Bani mai puțini și

Candva, pentru a ieși din comun, reclamele beneficiau de aportul unor regizori celebri care sa le dea notorietate. Mai nou, s-a renunțat la acest procedeu costisitor pentru o varianta mai la îndemana: reclamele care copiaza sau parodiaza pelicule celebre. Bani mai puțini și rezultat garantat, cred publicitarii…

„Reclamele care se inspira din filme mizeaza pe impact. Logica e simpla: cu cat filmul s-a vandut mai bine, cu atat reclama o sa vanda mai bine. Filmul e un fel de locomotiva, iar reclama e vagonul clasa-ntai. În primul rand, logica de mai sus sufera de o mare hiba. Spre deosebire de filme, la care prima vizionare e decisiva, reclamele sunt un fel de bombe cu efect întarziat. Spoturile bune se vad la greu, și nimeni nu se plictisește dupa a douazecea vizionare”, e de parere Mihai Cojocaru, Director de Creație la Scala JWT.

Publicul se distreaza, însa, cand îl vede pe Iglesias pe post de împarat roman, sau pe Beckham șerif în Vestul Salbatic, în spoturile Pepsi.

În binecunoscuta tradiție, Pepsi surprinde și în acest an cu o ipostaza inedita a super starurilor. Dupa tematica Gladiatoarelor abordata anul trecut, Pepsi plaseaza acțiunea în „fascinanta lume a Hong-Kong-ului”. Spotul îi are ca protagoniști pe Jennifer Lopez îi David Beckham într-o execuție de arte marțiale, pe post de samurai.

„Complexitatea artelor marțiale este demonstrata de cei doi „actori” atât în confruntarea fizica cât și în schimbul de replici. În cadrul spotului, J.Lo și David Beckham ne arata cum rabdarea este totul, dar uneori nu este de ajuns…”, spune comunicatul Pepsi, despre spotul inspirat dupa Kill Bill, filmul lui Quentin Tarantino.

Aflați poveștile preferate de publicitarii din strainatate, dar și cum gasești inspirație în basmele autohtone, numai din

Tags: