M-am uitat peste articolele pe care le-am scris pana acum în ApropoTV. În afara de italianul care e gata sa-mi dea cadoo smaralde deci naturale fabricate la mana, fața de care trebuie sa recunosc o slabiciune aparte, n-am fost tocmai înțelegator. N-aș vrea sa las impresia ca rascolesc papura din publicitate în cautare de noduri, așa ca pentru prima oara și sper nu și ultima o sa spun și ceva de bine.
De vreo doua saptamani am redescoperit ca știu sa rad cu pofta. Votez din 1990 încoace fara mila și ma simt foarte bine cand dau cu ștampila macar și numai în speranța ca unii se tavalesc de durerea de a nu mai fi prins Parlamentul din cauza unora ca mine. Așa ca puteți banui pofta cu care degust la fiecare difuzare grupul politicienilor pasionați de SF. De altfel catalogarea mi se pare perfecta. Îi știam ca mint, chiulesc, promit cu nesimțire, parvin, își fractureaza silabele în limbi straine, dar parca nimic mai subtil nu li se asorteaza politicienilor ca pasiunea pentru SF.
Sa zic acum ca reclama cu „metroul în toata” țara e preferata mea ar fi o nedreptate fața de și mai noul grup al hair-styliștilor deranjați și așa de titulatura de frizeri. Cu Razvan Ciobanu însuși în primele cadre și cu unul din cantareții de la Bliss pus sa ia pierdut la spate în final, lovitura este nu numai corect, ci și spectaculos executata.
Detașarea cu care creativii de la Gavrila și Asociații jongleaza cu grupurile care saluta Share Free este admirabila. S-a creat deja un orizont de așteptare așa încat am început sa urmaresc cu grija pauzele, mai ceva ca programele în sine. Asta nu mi s-a mai întamplat de pe vremea Tarafului de la Xnet.
N-am fost convins de frații Vazanichi, dar am realizat ca manechinele care beau numai apa plata cu lamaie au creat un fenomen. Ceea ce-mi place însa cel mai mult este speranța pe care mi-o dau ultimele reclame Zapp Share Free. Grupul publicitarilor rasuflați e-n primejdie.
Andi Moisescu