Valoarea de achizitie a clipurilor publicitare ale fostei Autoritati pentru Turism a fost majorata cu 800.000 euro la cererea vicepresedintelui de atunci al institutiei, Livia Sima, fara documente justificative, contractul fiind atribuit unei firme care ceruse de 3,4 ori mai mult decât alt ofertant.
Concluziile rezulta din cercetarile efectuate, în luna iunie, de inspectorii Departamentului de Control al Guvernului (DCG), condus de secretarul de stat Emanoil Negut, la Ministerul pentru Întreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale, care a preluat atributiile fostei Autoritati Nationale pentru Turism (ANT).
Echipa de control a verificat modul în care a fost fundamentata si organizata procedura de achizitie, precum si încheierea si derularea contractului 8766/din 21 decembrie 2006, încheiat cu firma Smart Advertising pentru achizitionarea a cinci spoturi TV si a cinci machete banner, în valoare de 5.356.700 lei inclusiv TVA, a contractului 4367/din 12 iulie 2006, încheiat tot cu Smart Advertising pentru servicii de difuzare media interne, în valoare de 3.092.334 lei inclusiv TVA, si a contractului 7280/din 31 octombrie 2006, semnat cu firma Proema Baia Mare pentru realizarea catalogului de promovare a Cimitirului Vesel Sapânta, în valoare de 3.314.240 lei inclusiv TVA.