E frumoasa, desteapta si se va numara printre cele mai bogate persoane din lume. Mai mult, are numai 22 de ani, este un fotomodel de succes si nepoata magnatului media William Randolph Hearst. A fost comparata cu Paris Hilton, dar asemanarea nu o incanta foarte tare.
Amanda Hearst, pentru ca despre ea este vorba, va fi cat de curand proprietara cu drepturi depline a imperiului media Hearst Corp. Intrarea si-a facut-o, cum se cuvine, la Paris, la Grillon Couture Ball. Si, ca un manechin Elite care se respecta, Amanda este un VIP cu veleitati de super-model care, pe langa statutul de femeie frumoasa pe care l-a castigat de-a lungul multor prezentari pentru Valentino sau Dior, mai are si un statut social de invidiat.
Motiv pentru care nu se cade sa lipseasca de la niciun eveniment important, unde este automat plasata pe aceeasi treapta cu Lauren Bush.
Dar, cum femeie perfecta nu exista, si Amanda are defectele ei. Daca tot are la degetul mic un conglomerat de presa, ar putea sa incerce sa-l si controleze.
Nu-si bate insa capul cu asa ceva. Cand revista Harper’s Bazaar (proprietate a Hearst Corp.) a scris ca, anual, costul intretinerii vietii sociale o „usureaza” pe Amanda de 136.360 de dolari, mama acesteia a inceput concedierile in masa, negand ca fiica sa ar fi atat de rasfatata. „Noroc ca are rude bogate”, scria publicatia cu pricina. Pana la urma, Amanda are totusi patru unchi aflati la loc de cinste in lista Forbes 400 a celor mai bogati americani.
Tot Forbes a fost publicatia care a realizat si clasamentul celor mai frumoase si mai senzuale mostenitoare din lume – „celebutantes” sau debutantele celebre, dupa cum le-au denumit tabloidele din New York, locul in care acestea isi petrec cel mai mult timp. Amanda nu putea sa lipseasca de pe aceasta lista.
Mai ales dupa ce s-a „pregatit” intens pentru acest moment – nu a lipsit de la nicio petrecere in voga, nu a fost niciodata fotografiata fara haine la moda si nu a ratat nicio locatie in voga. Asa ca si-a asigurat un fruntas loc sase in lista cu pricina, sursa de mare mandrie pentru stranepoata celui care l-a inspirat pe Orson Welles sa realizeze „Citizen Kane”.
Despre stilul Amandei s-a scris de nenumarate ori, in foarte multe publicatii, atat ale Hearst Corp., cat si ale altor conglomerate media. Cu toate astea, tanara viitoare magnata sustine ca moda nu este principala sa preocupare. „Sunt model si, de multe ori, sunt obligata sa port anumite haine, sa fiu la moda, sa fiu fidela anumitor marci”, explica ea. „Printre putinele lucruri care imi provoaca o reala placere sunt creatiile Ninei Ricci”, spune Amanda.
Tot pe lista lucrurilor care ii provoaca placere Amandei este si liliacul (floarea). Dovada sta campania de toamna de anul trecut, Lilly Pulitzer (brandul Lilly Lovers), in cadrul careia aceasta a fost personajul principal.
Dar Amanda Hearst nu e ocupata doar cu miliardele de dolari, hainele la moda si cele mai tari petreceri, asa cum s-ar putea presupune. Este studenta la Fordham University, unde se specializeaza in istoria artei si tine foarte mult sa fie luata in serios, chiar si atunci cand se afla pe podium. „Sunt doar o studenta care, din cand in cand, prezinta moda”, sustine ea.