Târgul de producție publicitara ADVERTISING SHOW 2006

Apropo.ro / 12.09.2006, 15:22
Târgul de producție publicitara ADVERTISING SHOW 2006
Târgul adresat specialiștilor în publicitate din România, si nu numai, aflat la cea de-a IV-a ediție, se va desfașura în perioada 20 - 23 septembrie 2006, în cadrul Complexului Expozițional ROMEXPO - Pavilionul Central. Acest gen de manifestare a început în


Târgul adresat specialiștilor în publicitate din România, si nu numai, aflat la cea de-a IV-a ediție, se va desfașura în perioada 20 – 23 septembrie 2006, în cadrul Complexului Expozițional ROMEXPO – Pavilionul Central.

Acest gen de manifestare a început în anul 2003 și a fost un mare succes înca de la prima ediție, iar acum poate fi considerat cel mai important târg din România adresat specialiștilor în publicitate.

De-a lungul celor trei ediții, de la 42 de firme expozante, anul trecut au participat 121 de firme. Evenimentul își propune sa își pastreze poziția de lider pe piața româneasca a evenimentelor de profil și, în același timp, sa câștige notorietate pe plan internațional.

La Advertising Show, din acest an, sunt invitate firme din țara și strainatate, companii producatoare sau distribuitoare de echipamente, materiale și accesorii, software și hardware, companii specializate în semnalistica indoor și outdoor, imprimare digitala, serigrafie, tampografie, gravura, obiecte promoționale, firme care doresc sa își promoveze produsele și serviciile prin intermediul unui eveniment expozițional de acest gen.

Tarife de inscriere, locatie si servicii
ADVERTISING SHOW 2006


Tarife:
– taxa de participare: 150 EURO
– chirie spatiu interior neamenajat: 55 EURO / mp.
– constructie stand standard – spatiu interior: 20 EURO / mp.
– chirie spatiu exterior neamenajat: 10 EURO / mp.
– constructie stand standard – spatiu exterior: 40 EURO / mp.

Discount-uri:
– 5% pentru firmele care au participat la o editie anterioara;
– 7% pentru firmele care au participat la toate editiile;
– 3% pentru firmele aflate la a II-a participare la o expozitie organizata de Romexpo in anul 2006;
– 10% pentru suprafete inchiriate intre 15 – 30 mp.;
– 15% pentru suprafete inchiriate intre 31 – 100 mp.;
– 20% pentru suprafete inchiriate de peste 100 mp.

Discount special pentru castigatorii editiei din 2005 a Concursului National pentru Calitatea Imprimarii.
– 3% pentru castigatorii locurilor II si III;
– 5% pentru castigatorii locului I.
Tarifele nu includ TVA 19%.
Discount-urile se aplica doar la tariful de chirie spatiu.

Pachetele de servicii aferente:
Coorganizarea si gazduirea de congrese, conferinte si evenimente similare, business meeting point, servicii inchiriere, spatii publicitare in Complexul Expozitional Romexpo etc.

Facilitati:

ADVERTISING SHOW 2006 ofera participantilor oportunitatea organizarii de conferinte, seminarii, lansari de produs. Organizatorii pun la dispozitia expozantilor, in mod gratuit , un spatiu special pentru desfasurarea evenimentelor: o sala de conferinte.

Alte avantaje:
– Evenimentul se desfasoara in unicul complex expozitional din Bucuresti si cel mai mare din tara
– Perioada de desfasurare 20 -23 septembrie , inaintea inceperii sezonului cel mai aglomerat pentru productia publicitara
– Notorietate pozitiva dobândita in rândul publicului-tinta
– Oportunitati maxime de castigare de noi clienti sau de parteneriat
– Promovarea profesionista a imaginii evenimentului: cu Publicitate la superlativ !

Dragos M. Tanase
Alte detalii: www.advertisingshow.ro