FURTUNA perfecta

Apropo.ro / 01.08.2006, 14:30
FURTUNA perfecta
Daca suflul unui M6 cabrio v-a smuls parul din cap, nu va impacientati: cel de la volan a patit la felÂ… Motivul/motivele pentru care cineva si-ar dori cel mai sofisticat si mai performant tandem motor-cutie din lume pe un automobil in esenta de parada sunt dificil de gasit, dar in

Daca suflul unui M6 cabrio v-a smuls parul din cap, nu va impacientati: cel de la volan a patit la felÂ… Motivul/motivele pentru care cineva si-ar dori cel mai sofisticat si mai performant tandem motor-cutie din lume pe un automobil in esenta de parada sunt dificil de gasit, dar in actualitatea de zi cu zi nimeni nu mai cauta explicatii si/sau argumente. Cel mai des auzi: „Fiindca am cu ce”, pentru el (ea) fiind suficiente cateva raspunsuri afirmative pentru ca alegerea sa devina una inspirata. Totusi, nu cadeti in eroare: chiar si fara acoperis deasupra capului si chiar cu 220 kg in plus fata de M6 Coupe, M6 Convertible ramane o masina sport exceptionala. Si iata de ce.

In ciuda faptului ca marseaza pe un drum la capatul caruia proprietarul devine, inevitabil, vedeta show-ului, M6 Convertible isi duce misiunea la bun sfarsit fara a face compromisuri care ar intina unul dintre cele mai faimoase logo-uri din lumea tunerilor. Si aici primesti o caroserie cu aripi din termoplastic, bumpere din fibra de carbon, un capac de portbagaj din materiale compozite si o sumedenie de componente din aluminiu, toate contribuind decisiv la pastrarea unei greutati totale sub cea a unui, de exemplu, SL 600. Si aici se beneficiaza de o distributie perfecta a maselor (50:50), de aportul diferentialului variabil M (care poate transfera pana la 100% din cuplu unei roti pentru a optimiza tractiunea) si de unicitatea asigurata de jantele din aliaj de 19 inci cu design special. Cat despre propulsie, stiti deja continutul meniului…

Citeste mai mult in ProMotor

Tags: