Microsoft a lansat un sistem de comunicare online sub un nou brand, Windows Live Messenger, urmarind o mai buna prezenta a companiei pe piata de publicitate pe internet.
Windows Live Messenger, o versiune mai avansata a serviciului MSN Messenger, permite comunicarea gratuita prin servicii de voce în cazul utilizarii doar a PCurilor, efectuarea de apeluri telefonice la pret redus de pe computer catre telefoane, realizarea de conferinte video prin intermediul camerei Web.
Microsoft reuneste sub marca Windows Live diferite servicii online, cu scopul de a creste gradul de competitivitate a celei mai mari companii din lume producatoare de software fata de grupurile Yahoo si Google, în contextul dezvoltarii concurentei pe piata de publicitate online.
Programele pe Internet Windows Live includ servicii de e-mail, de cautare online, de localizare pe harta si de networking.
Începând cu luna decembrie a anului 2005 a fost disponibila versiunea beta (versiunea de proba) a Windows Live Messenger.
Microsoft va aloca 1,1 miliarde de dolari din bugetul total de 6,2 miliarde de dolari pentru cercetare si dezvoltare disponibil pentru Windows Live si Messenger corespunzator în anul fiscal viitor, care începe în luna iulie.
Mediafax Business/ IT