Deși au trecut sarbatorile și din pacate am simțit asta deja la munca, școala și din liniștea de pe strazi de la o anumita ora, televiziunile ne-au mai pacalit ceva vreme ca …vine Craciunul.
Bine, cei care au sarbatorit Craciunul ortodox de rit vechi, slavii în general, au fost în target, pentru ca lor Moș Craciun le-a adus cadourile pe 7 ianuarie, iar noul an începe abia pe 14 ianuarie.
Adica… ei au putut sa se uite liniștiți și încrezatori la reclamele cu reni, Moși roșii în obrajori și pisicuțe care primesc cate o delicatesa de sarbatori. Dar ceilalți?
Copiii de exemplu…va dați seama cat de frustrant e pentru ei sa vada aceleași reclame cu Moșul care apare în saniuța lui trasa de reni, știind ca la ei a trecut deja odata și ca mama le-a spus ca mai au 11 luni pana cand acesta se va întoarce? „Pai cum, au spus ei cu lacrimi tremurande în ochișori, am vazut la televizor ca sania fermecata se plimba înca, la noi de ce nu vine? Tataaa, sa faci ceva și repedeee, ca altfel nu ma mai duc la școala!”. Și au dreptate.
Reclama cu cainele homeless oferit cadou, bineînțeles ca intenția conteaza, da, e o reclama draguța, reușita, ne-a placut, am vazut-o și… ne-am saturat de ea. Gata! E prea mult! Cainele a fost dat cadou, fata l-a primit (sau nu)… acum normal ar fi sa vedem continuarea, cum s-a acomodat cainele, daca acum cand are o casa mai cauta în gunoi, daca se simte privilegiat, ce parere are despre stapana, etc.
Și pisicuța care se plimba prin zapada așteptandu-și pliculețul de carne de rața, ar putea sa-și schimbe melodia pe care o fredoneaza, pardon, toarce. Și în loc de binecunoscuta „Let it snow” (o piesa tipica de Craciun) sa treaca la altceva…de exemplu …Direcția 5 „Cu nimeni nu te-aș înlocui”. Eh, poate cu un alt pliculeț, cu ton de exemplu.