Walt Disney Co. plănuiește să crească semnificativ cheltuielile pentru conținut în anul fiscal 2022, care a început la 1 octombrie.
Potrivit raportului anual al companiei, aceasta intenționează să cheltuiască aproximativ 33 de miliarde de dolari pe conținut în cursul anului viitor, inclusiv pentru programele sale de streaming, cele liniare și conținutul sportiv.
Aceasta este o creștere de 8 miliarde de dolari față de anul fiscal 2021, când compania spune că a cheltuit aproximativ 25 de miliarde de dolari pe conținut. „Creșterea conținutului de 8 miliarde de dolari este determinată de inițiativele de streaming ale companiei – Disney +, Hulu și ESPN + -, mai degrabă decât de oricare dintre afacerile liniare de televiziune sau film ale noastre”, au spus reprezentanții gigantului de divertisment.
CITEȘTE ȘI: Disney amână mai multe pelicule Ma rvel și „Indiana Jones 5”
Studiourile Disney vor face un film despre crearea parcurilor Disneyland
Disney depășește așteptările în trimestrul 3, cu 116 milioane de abonați pe Disney+
Cifra enormă de 33 de miliarde de dolari poate fi determinată parțial de drepturile sportive, care sunt foarte scumpe și blocate în contracte pe termen lung. Însă aceasta arată și cât de mari sunt mizele, pe măsură ce companiile de divertisment ajung direct la consumatori.
Pentru comparație, CEO-ul Discovery, David Zaslav, spune că, atunci când compania sa va fuziona cu WarnerMedia, intențiile sunt de a cheltui 20 de miliarde de dolari pe conținut în primul an. De asemenea, Netflix a cheltuit aproape 14 miliarde de dolari pe conținut în acest an.
Compania a dezvăluit, de asemenea, câte filme și emisiuni TV intenționează să lanseze în 2022. Aproximativ 50 de titluri sunt programate pentru lansare în cinematografe și pe platformele de streaming. De asemenea, divizia General Entertainment intenționează să producă sau să comande 60 de show-uri fără scenariu, 30 seriale de comedie, 25 de seriale dramă, 15 seriale documentare/ miniserii, 10 seriale animate și 5 filme TV. General Entertainment include studiourile ABC și Disney TV, National Geographic și FX Productions. în timp ce divizia de producție de film include Marvel Studios, Walt Disney Pictures, LucasFilm, Pixar și Twentieth Century Studios, potrivit The Hollywood Reporter.
CITEȘTE ȘI: După procesul cu Disney, Scarlett Johansson devine producătoarea unui proiect secret Marvel
Foto: Profimedia Images