Christian Louboutin spune că urmărea o conversație live pe 15 iunie 2020 între Idris și Sabrina Elba și cofondatoarea și activista Black Lives Matter, Opal Tometi și că discuția fără restricții despre rasa în America și amplificarea vocilor oamenilor a rezonat instantaneu cu el. „În primul rând, subiectul discuției mi se adresa direct: considerație pentru oameni în ciuda culorii pielii lor”, a spus Louboutin pentru The Hollywood Reporter. „Idris a fost foarte clar cu privire la importanța de a contribui la o schimbare structurală durabilă, fie printr-o donație, fie prin muncă. Să urmăresc genul acesta de dedicare a unor prieteni dragi pentru ceva atât de important m-a emoționat foarte mult. Am fost de acord că, desigur, trebuie să luăm măsuri, dar am vrut să ofer mai mult decât un cec; am vrut să ofer soluții practice care să contribuie la schimbări sistemice pentru comunități. ”
Designerul unora dintre cei mai râvniți pantofi și accesorii din lume i-a contactat pe Idris și Sabrina Elba (pe care îi cunoaște de când cei doi l-au vizitat la Paris acum patru ani) a doua zi. „A fost o conversație sinceră între prieteni”, spune Sabrina despre discuție. „Întotdeauna am simțit că putem fi deschiși cu Christian și am vorbit despre frustrările noastre din acel moment și am continuat conversația pe care o purtam pe Instagram Live.”
Au urmat rapid idei despre un proiect tangibil, iar rezultatul este „Walk a Mile in My Shoes”, o colaborare între Louboutin și familia Elba, care s-a lansat ieri. Numele este inspirat de o vizită făcută de Idris Elba la Memorialul Martin Luther King Jr. din Los Angeles și este o frază despre care actorul spune că speră să inspire empatie oamenilor.
„Colecția nu este menită să sugereze că oricine poate merge în pantofii noștri în mod specific, ci să fie deschis și înțelegător cu cei din jurul său, care poate nu au aceleași privilegii în viață și se confruntă cu nedreptăți sistematice împotriva cărora trebuie să luptăm cu toții”, a spus Idris Elba pentru lui The Hollywood Reporter. „Vrem ca toată lumea să vadă că există modalități prin care putem contribui și să fim și inovatori în privința acestei contribuții. Niciunul dintre noi nu profită de această colaborare; echipa Christian Louboutin este dedicată 100% acestei cauze și sperăm că acest lucru va crea un precedent. ”
Toate încasările din vânzarea colecției capsulă, care va fi disponibilă în anumite magazine Christian Louboutin și pe site-ul brandului, vor fi donate către cinci organizații nonprofit alese de cei trei. „Sabrina este cu adevărat motorul acestei colaborări atunci când vine vorba de organizații caritabile”, spune Louboutin. „Este foarte empatică și are o înțelegere profundă a organizațiilor caritabile specifice acestui subiect din întreaga lume. Pentru noi a fost important să selectăm organizații nu numai din SUA, întrucât este o problemă globală, dar și ONG-uri care lucrează cu tinere generații, deoarece acestea sunt cele care vor duce agenda în viitor. ”
Cum s-au decis cei trei asupra temelor și stilurilor colecției? Louboutin s-a uitat la unele dintre cele mai populare modele ale sale ca un punct de plecare. „Era important să strângem cât mai multe fonduri pentru organizațiile de caritate”, spune el simplu. Aceștia au căutat un echilibru între piesele care l-au făcut celebru pe Louboutin, astfel încât colecția să poată fi de interes pentru un public cât mai larg posibil. Această strategie s-a tradus în piese a căror prețuri variază de la 875 dolari la 3.995 dolari.
Cele mai multe piese sunt realizate din piele neagră sau alte materiale și au mesajul „Walk a Mile in My Shoes” redat într-o broderie roșie vibrantă sau cu cristale. „Aveam nevoie de ceva pentru a contrabalansa un pic această greutate și pentru a spune că speranța și entuziasmul pot exista în vremuri dificile”, spune Louboutin.
CITEȘTE ȘI: Christian Louboutin dezvăluie versiunea modernă a pantofului Cenușăresei
Foto Profimedia images