– Când ţi-ai făcut cont pe Instagram şi de ce, ce te-a atras cel mai tare la această aplicaţie?
Imediat ce a aparut aplicatia, mi-am facut un cont de Instagram. Era un adevarat trend. In New York, Londra si Milano, toate personalitatile din industria modei cu care intram in contact erau pe Instagram. Stiam ca va fi “the next big thing”, asa ca nu a fost greu sa ma autoconving sa-mi creez un profil.
– Cum ţi-a crescut profilul, a fost un scop în sine sau s-a întâmplat treptat, organic?
Acum aproximativ 4-5 ani, numarul conturilor de Instagram era modic. Drept urmare, toti cei care isi facusera conturi atunci (inclusiv eu) aveau o crestere fantastica.
Imi amintesc ca imi veneau constant zeci de followers fara sa fac nimic. Postam o data pe luna o fotografie oarecare si dintr-un foc veneau sa ma urmareasca pana la o suta de persoane in primul minut. In acest ritm, fara sa am un aport neaparat, am castigat cateva mii de urmaritori in timp record.
In acel moment, Instagram nu era o prioritate pentru mine dat fiind faptul ca aveam proiecte importante de dus la capat, iar Instagram parea mai mult o joaca de copii.