Cel mai bun debut de până acum îi aparţinea filmului “The Amazing Spider-Man 2”, văzut în 24 de ore de 22 de milioane de oameni. Pentru a atinge şi a contoriza acest record, cei de la Sony Pictures Entertainment au apelat la canalele de social media, digital footprint şi, bineînţeles la vedetele ce se regăsesc pe lista de distribuţie a filmului: Adam Sandler, Josh Gad, Kevin James şi Ashley Benson. Au apelat la canalele de social media deţinute de Sony, Sony Pictures, Sony Pictures international markets, Sony Electronics şi Sony Rewards, dar şi la Xperia Lounge on Sony Mobile şi Sony’s Times Square Billboard.
Acţiunea din “Pixels: O aventură digitală” începe când o rasă extraterestră interpretează greşit imagini din jocuri video clasice şi atacă Pământul, iar preşedintele Will Cooper (Kevin James) apelează la prietenul său din copilărie Sam Brenner (Adam Sandler), pe atunci campion la jocuri video, pentru a elabora contraofensiva umană. Cu ajutorul altor împătimiţi ai jocurilor (Peter Dinklage, Josh Gad), Sam va înfrunta extratereştrii, iar de priceperea sa depinde însuşi viitorul umanităţii. Din distribuţia filmului mai fac parte Brian Cox, Ashley Benson, Jane Krakowski, dar şi japonezul Toru Iwatani, creatorul lui Pac-Man, cu o apariţie în propriul rol.
În România, “Pixels: O aventură digitală” va fi lansat pe 24 iulie şi va fi distribuit de InterComFilm Distribution.