– Ce presupune noua campanie demarată de PRO TV?
“Jos pălăria!” este o noua campanie marca PRO TV care propune o nouă revoluţie: cea a responsabilităţii şi a respectului reciproc. “Jos pălăria!” este o campanie care ne îndeamnă să ne întoarcem la valori, să ne aplecăm asupra tuturor lucrurilor simple şi bune din jurul nostru, oricît de insignifiante ar părea acestea. E important să dăm atenţie gesturilor mici, dar care pot avea o importanţă atît de mare. Prin această campanie, PRO TV promovează regăsirea în noi toţi a atitudinii şi a spiritului pierdut: respectul faţă de celălalt. Bineînţeles, vom face totul în stilul nostru, cu simţul umorului, dar în acelaşi timp cu responsabilitate, astfel încît mesajul să fie unul clar, pe înţelesul tuturor. “Jos pălăria!” va fi mai degrabă o stare pe care sînt îndemnaţi s-o trăiască toţi romănii.
– Mai există oameni în faţa cărora poţi spune “Jos pălăria!”?
Există foarte mulţi oameni în faţa cărora pot spune “Jos pălăria!”. Începînd cu cei care fac gesturi mărunte şi terminînd cu cei care salvează vieţi şi înving moartea. Uneori, poate deveni greu ca din multitudinea de alegeri disponibile zilnic să o iei pe cea bună, aşa că eu zic “Jos pălăria!” în faţa celor care ştiu să ia decizia corectă, în faţa celor care-şi pun această problemă, care se opresc puţin în tot acest iureş al vieţii cotidiene şi caută soluţia cea mai bună. Merită respectul nostru toţi oamenii simpli care nu fac neapărat fapte măreţe, dar care îşi găsesc totuşi forţa şi răbdarea de a face ceea ce trebuie, ceea ce-i îndeamnă bunul simţ.
100% made in Romănia
– Avem motive să fim mîndri că sîntem romăni?
Nu ştiu, dar eu sînt mîndră şi, oricît de mult îmi place prin lume, abia aştept să mă întorc acasă. Şi le spun mereu francezilor că, deşi am de 10 ani un paşaport francez, atîta vreme cît cei doi părinţi ai mei sînt romăni, sînt romăncă. Aşa că eu sînt 100% “made in Romănia” şi nu-mi pare rău. Îmi pare rău doar că nu pot face mai mult pentru ţara mea.
– Cine vor fi “protagoniştii” reportajelor care vor fi difuzate la ştiri în cadrul acestei campanii?
Protagoniştii acestor reportaje vor fi acei oameni şi acele fapte în faţa cărora merită să ne ridicăm pălăria, începînd cu gesturile cele mai simple, terminînd cu toţi cei care se luptă cu moartea şi reuşesc s-o învingă.
– Care sînt oamenii în faţa cărora ţi-ai da tu “jos pălăria”?
În faţa medicilor excepţionali, cărora le pasă de pacienţi, a profesorilor care te fac să te îndrăgosteşti de şcoală, a piloţilor care au tăria să înfrunte orice pericole, a marilor actori care ne fac viaţa mai frumoasă şi, în general, în faţa oamenilor talentaţi care ne încîntă, în faţa mamelor care îşi educă frumos copiii, în faţa celor care nu aruncă mizeria din maşină pe geam, a celor care nu-mi fumează un trabuc în nas la restaurant şi, mai ales, în faţa oamenilor care rămîn cu picioarele pe pămînt, oricît de MARI ar fi.
Vacanţa de sub pălărie!
– Îţi plac pălăriile? Tu porţi, de obicei?
Da, îmi plac foarte mult. Bunica mea spunea că nici nu este normal ca o femeie să iasă pe stradă fără pălărie, dar desigur că vremurile s-au mai schimbat. Mie mi se par foarte şic, atunci cînd eşti îmbrăcat mai sport, dar şi foarte elegante, cînd vorbim de pălăriile clasice. Port şi eu din cînd în cînd, în funcţie de ce stare am şi de evenimentul la care mă duc.
– Conduci revista “The ONE”. Este pălăria un accesoriu glamour purtat şi de vedetele care apar în revistă?
Cum să nu?! Dacă ştii unde, cum şi cînd să o porţi, pălăria te poate face vedeta petrecerii. În sezonul următor, chiar o să vedem multe pălării, în diverse abordări.
– Urmează să plecaţi în vacanţă. De data aceasta, care sînt destinaţiile?
Mergem, ca de obicei, în Antalya, la mare, şi apoi vom petrece o săptămînă la Nisa, în Franţa, la părinţii lui Alex.
Foto: Adrian Stoicoviciu; Paul Diaconu
”Jos pălăria!” în toată ţara
Noua campanie marca PRO TV a avut parte de o lansare specială în principalele oraşe ale ţării. În Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Braşov, Cluj şi Timişoara, pălărieri îmbrăcaţi trăsnit au coborît din care alegorice şi, împreună cu personaje parcă rupte din lumea basmului, cocoţate pe picioroange uriaşe, au decorat oraşele ca de sărbătoare. “Jos pălăria!” este o campanie care îndeamnă la redescoperirea valorilor, a tuturor lucrurilor simple şi bune din jurul nostru. Prin reportajele pe care le va difuza în cadrul Ştirilor, PRO TV îi invită pe telespectatori să-i cunoască şi, de ce nu, să ia exemplu de la toţi romănii în faţa cărora merită să spunem “Jos pălăria!”.