Parte din iniţiativa #Haisămâncămîmpreună, Caravana Coca-Cola este un concept creativ unic, gândit cu scopul de a oferi fanilor Coca-Cola şansa de a lua parte, într-o ambianţă inedită, la o masa pregătită special pentru ei. Caravana se va opri în locuri reprezentative din marile oraşe şi îi va invita pe fanii Coca-Cola să ia o pauza, pentru a lua masa şi a se bucura împreună de o Coca-Cola. Experienţă de neuitat va fi întreţinută de un violonist. Caravana Coca-Cola va ajunge, în perioada 13 – 25 aprilie, în mai multe oraşe din România: în Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Braşov, Sibiu, Timişoara şi Oradea. “Ne-am obişnuit să trăim pe fugă şi poate ne folosim mult prea des, în comunicarea cu cei dragi, de intermediari precum – telefonul, reţelele de socializare, e-mail. Mai mult, ne surprindem adesea mâncând în faţa televizorului, a calculatorului sau în fugă pe stradă şi tindem să uităm că momentul în care luăm masa este unul potrivit pentru a ne bucura de compania familiei sau prietenilor. În acest sens, prin noua campanie Hai să mâncăm împreună şi prin organizarea caravanei Coca-Cola, intentionam să aducem cât mai mulţi oameni împreună, să împărtăţim zâmbete şi să consolidăm legături,” declară Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – România & Moldova.
Mai mult, iniţiativa Hai să mâncăm împreună este susţinută şi de talentatul bucătar Nicolai Tand care ne încurajează să găsim cât mai des timp pentru a lua masa alături de familie sau prieteni. ”Am acceptat, fără să stau pe gânduri, să mă alătur mişcării Hai să mâncăm împreună şi întreaga iniţiativă este foarte aproape de sufletul meu. Iubesc să gătesc pentru oamenii care îmi vizitează restaurantul, dar nimic nu se compară cu a pregăti şi a lua masa alături de familia mea. Dacă mâncarea este gătită cu drag şi masa este aşezată cu veselie, orice prânz sau cină devine un prilej de sărbătoare. Vă lansez şi vouă provocarea de a vă face timp, mai des, pentru a vă întâlni cu cei dragi”, declară Nicolai Tand.
Parte a mişcării Hai să mâncăm împreună, Coca-Cola a dezvoltat, pentru prima dată, şi o campanie de Live Tweeting. Coca-Cola a oferit consumatorilor oportunitatea de a le trimite o invitaţie celor alături de care şi-au dorit să ia masa, folosind hashtag-ul #Haisămâncămîmpreună. Cele mai creative mesaje, care au ilustrat cel mai bine dorinţa de a lua masa împreună cu familia sau prietenii, au fost selectate şi integrate în spotul TV. La finalul campaniei de live tweeting, în urma centralizării tuturor mesajelor, pe 13 aprilie 2013, va fi desemnat un sigur câştigător care se va bucura de o masă special organizată de către Coca-Cola pentru el şi persoanele dragi.