Trei milioane de telespectatori pentru Divertis

Apropo.ro / 12.10.2009, 00:00
Trei milioane de telespectatori pentru Divertis
Duminica trecută, în intervalul orar 20.43-22.47, cînd au fost difuzate emisiunile ”Divertis – Land of Jokes” şi ”Divertis - Serviciul Român de Comedie”, PRO TV a fost lider de audienţă atît pe întreg publicul din mediul urban cît şi pe publicul comercial.

Peste trei milioane de români au urmărit Divertis în minutul de
aur, 20.59, cînd PRO TV a înregistrat o audienţă de 15,4 rating şi
o cotă de piaţă de 33,1% la nivelul întregii populaţii a
României.

Pe întreg publicul din mediul urban, PRO TV a înregistrat pe timpul
celor două emisiuni marca Divertis o medie de audienţă de 9,3
rating şi 19,7 procente din cota de piaţă, faţă de Antena 1 (7,0
rating şi 15% cotă de piaţă). Şi pe publicul comercial, PRO TV a
fost lider detaşat de audienţă, cu o medie de 8,3 puncte de rating
şi 20,8 procente din cota de piaţă, faţă de Antena 1, care a avut
doar 5,6 rating şi 14,1% cotă de piaţă.


Cele două show-uri marca Divertis pot fi văzute integral online, pe
paginile lor de pe site-ul www.protv.ro.