Peste jumătate dintre telefoanele comercializate de QuickMobile sunt modele vârf de gamă. Vânzările pe segmentul smartphones au crescut cu 40% în ultimul an.
„Există tot mai mulți clienți dornici să aibă cele mai recente lansate telefoane și gadget-uri pe plan internațional, fiind chiar dispuși să achiziționeze produsele în stadiul de precomandă, respectiv să plătească un produs și să aștepte câteva zile până la livrarea propriu-zisă. Cea mai mare surpriză de la începutul anului au fost precomenzile pentru Apple Watch, unde într-un interval de doar două săptămâni s-au achiziționat peste 300 de smartwatch-uri”, a declarat într-un comunicat directorul general al QuickMobile, Tudor Țiboc.
Circa 70% dintre clienții care achiziționează telefoane mobile sunt bărbați, aceștia preferând în mod special dispozitivele cu ecran mare. La rândul lor, femeile pun accent pe design, îndreptându-se către telefoanele cu carcase colorate, care pot fi accesorizate ușor. Mai mult, 3 din 5 clienți care achiziționeză un smartphone cumpără și accesorii pentru protecția acestuia, cele mai vândute fiind husele și foliile de ecran.
De asemenea, românii își mențin interestul față de dispozitivele dual-SIM, circa 20% dintre telefoanele achiziționate în ultimul an având această funcție.
„Tot mai mulți clienți sunt curioși în legătură cu ce alte gadget-uri pot folosi cu ajutorul telefonului mobil, existând clar un interes pe zona dispozitivelor inteligente, care înglobează conceptul de Internet of Things”, a mai spus Țiboc.
Sursa MEDIAFAX