Campionatul Mondial de fotbal din Brazilia se apropie de final, dar comercianții din diferite țări caută să profite la maxim și să facă bani buni de pe urma competiției.
Și cum imaginația oamenilor este bogată, oameni de afaceri din diferite țări au lansat tot felul de produse cu însemnele competiției, de la mănuși de box până la prezervative și hârtie igienică.
10. Mănuși de box
Nu se știe exact ce a avut în cap respectivul comerciant, dar noi pur și simplu nu înțelegem cum de a reușit să scoată pe piață mănuși de box cu însemne ce fac trimitere la Campionatul Mondial de … fotbal. Probabil comerciantul era băut când a ales acest tip de produs. Interesant este și că acest produs este comercializat în Croația, deși pe mănuși scrie Serbia. Poate, cine știe, este vreo nouă provocare între locuitorii fostei Iugoslavii.
9. Hârtie igienică
Aproape sigur acest produs ar avea mare succes în România. Atâta vreme cât echipa noastră nu e calificată la
Campionatul Mondial, ne putem șterge cu competiția lor. Irlandezii au scos la vânzare peste o duzină de tipuri diferite de hârtii igienice decorate cu însemne care fac trimitere la turneul final din Brazilia. Când te ștergi la fund cu o hârtie igienică pe care scrie că ai marcat deja vorbim de fetișuri. Însă irlandezii puteau găsi sloganuri și mai inspirate.
8. Steagurile-pelerină
Dacă ești disperat să-ți susții echipa favorită, ar trebui să apelezi la steagurile-pelerină. Deocamdată ideea a fost pusă în valoare doar în Marea Britanie, unde reprezentații unui celebru supermarket au lansat pe piața pelerine pe spatele cărora este inscripționat steagul Angliei. Ideea este una cât se poate de inspirată în condițiile în care mulți oameni au precizat că pelerinele seamănă cu cele folosite de membrii celebrului grup rasist Ku Klux Klan.
7. Lenjerie intimă
Brazilienii sunt considerați printre cei mai sexy oameni din lume, așa că era de așteptat ca celebrul designer Nicholas Graham să lanseze pe piața lenjeria intimă cu steagul Braziliei, în onoarea Cupei Mondiale de fotbal. Totuși, trebuie remarcată că situația una cel puțin nepotrivită dacă ne gândim că pe boxeri îndemnul „Ordem e Progresso” (n.r. – ordine și progres) apare exact în dreptul organelor genitale. Nu știm cât de nobil este acest îndemn pentru penis.
6. Parfum
Cupa Mondială de fotbal are o linie oficială de parfumuri. Ideea poate părea puțin bizară pentru că nu știm cine ar vrea să miroasă precum două duzini de bărbați care aleargă în continuu după o bășică. Există patru variante de parfumuri: „Classic Man” și „Classic Woman”, pentru adulți, și „Passion Man” și „Passion Woman”, pentru cei mai tineri. Se spune că parfumurile Classic aduc o notă de bătrânețe, iar cele pentru tineri sunt excitante. Cert este că toate se bazează pe un amestec de fructe exotice.
5. Prezervative
Cupa Mondială de fotbal este un bun prilej să agăți și să faci sex. Iar organizatorii competiției din Brazilia s-au gândit la toate, ei lansând pe piață prezervativele oficiale ale Cupei Mondiale. Evident, prezervativele au aromă de caipirinha, cocktail-ul național al Braziliei, dar important este ca cei care fac sex să facă precum în fotbal, respectiv să joace la siguranță. Interesant este că prezervativele sunt colorate în galben și verde, iar mulți turiști s-au plâns că respectivele culori se impregnează în piele.
4. Tricouri Versace
Cei de la Versace au lansat tricourile „oficiale” ale Cupei Mondiale de fotbal. Problema e că acestea sunt atât de viu colorate încât practic arată precum niște vome. Tricourile au fost lansate cu ocazia campaniei „Versace Loves Brazil” (n.r. – Versace iubește Brazilia). Apar însă două probleme. Prima, un paradox, este acela că tricourile sunt făcute din fibre descoperite în pădurile tropicale braziliene, astfel că cei de la Versace ar trebui să se aștepte să fie chemați în instanță de organizațiile de protecție a mediului înconjurător. A doua problemă este prețul exorbitant cerut pe voma respectivă, un tricou costând în jur de 500 de euro.
3. Tricourile pentru siamezi
Englezii de la Primark au lansat
tricourile pentru siamezi. Cei de la Primark susțin că tricourile pot fi purtate și de doi oameni oarecare dornici să vadă meciurile împreună. Mai ales în condițiile în care pe spate stă scris, cu litere mari, Dream Team (n.r. – echipa de elită). Ar fi interesant să vedem doi bărbați în același tricou. Nici nu vrem să ne gândim la comentariile despre orientarea lor sexuală.
2. Buchetul de flori
Mai mulți florari englezi și-au dat mâinile și au scos la înaintare buchetul de flori oficial al
Cupei Mondiale de fotbal. Florile pot fi folosite pentru ca bărbații să-și ceară iertare pentru timpul prelungit petrecut la cârciuma din colț, alături de amicii de pahar. Interesant este că florile sunt albe și roșii, semn de susținere a naționalei de fotbal a Angliei, iar în mijlocul buchetului este plasată, evident, o minge de fotbal.
1. Melodie
Celebra trupa Vengaboys a lansat, în 1998, melodia „To Brazil”. Încercând să profită de pe urma Cupei Mondiale, cei de la Vengaboys au relansat de curând melodia și i-au făcut un nou videoclip. Nebunia este totală. Despre fotbal nu se spune aproape nimic, iar clipul seamănă mai degrabă cu un film erotic. Iar despre Brazilia și Sao Paulo se amintește extrem de rar. Cei de la Vengaboys au avut chiar tupeul să pretindă că melodia este „imnul surpriză al Cupei Mondiale de fotbal”.