Din dorința de a scoate bani din piatră seacă, o companie din America a scos la vânzare un accesoriu care i-a deranjat pe părinții cu copii mici.
Baby Bangs! este brandul care comercializează peruci pentru bebeluși de sex feminin. Pe site-ul firmei este postat și un slogan care a dat apă la moară comentariilor critice: „Pentru fetițe care au tot ce le trebuie, cu excepția părului. Noi credem în frumusețea copilăriei”, scrie Daily Mail.
Producătorii au explicat că au realizat perucile pentru a le veni în ajutor părinților nemulțumiți de lipsa podoabei capilare a copiilor lor, dar și celor care nu vor ca fetița lor să fie confundată cu un băiețel. Realizarea perucilor pentru bebeluși a durat doi ani, iar de crearea colecției s-a ocupat o specialistă în confecționarea acestor accesorii, Lisa Griggs-Campbell.
Produsele care se regăsesc în colecția intitulată „Fleurs” au fost testate și probate de bebeluși, așa cum arată și fotografiile postate pe site-ul oficial. Colecția conține mai multe modele de peruci cu diverse nuanțe, cât mai apropiate de culorile naturale ale părului, iar fiecare costă 20 de euro.
Părinții, însă, nu au fost încântați și au postat pe site-ul firmei, dar și pe Twitter, comentarii în care blamează producătorii pentru această inițiativă. „Chiar este necesar ca părinții să fie manipulați pentru a-și schimba ideea despre cum ar trebui să arate, de fapt, un bebeluș? Așa arată nou-născuții în această perioadă a vieții lor. Nu este necesar, ba chiar este nebunesc și ridicol, să le îmbunătățești imaginea cumpărând tot felul de accesorii pentru copiii atât de mici încât nici nu le-a crescut părul”, scrie și Callie Beusman în revista Jezebel.