Imaginea contează! Cu toții știm cât de important poate fi aspectul exterior al unui produs, cât de atractive pot fi coloritul, mesajul, forma și textura acestuia.
Identitiatea produsului este fără doar și poate conturată de ambalaj, iar designul acestuia trebuie să fie cât mai creativ în contextul competiției acerbe din societatea actuală.
Sunt sute de companii care încearcă să se poziționeze pe anumite piețe creând produse similare, dar îmbrăcându-le diferit, iar creativitatea fiecăreia face în cele din urmă diferența.
Pliculețe cu ceai, în formă de tricou
Un ambalaj poate fi bizar, haios sau cool, putând adăuga valoare unui produs mediu, și devine astfel un instrument fundamental pentru influențarea deciziei cumpărării.
Vă prezentăm mai sus o galerie foto interesantă cu produse ale căror ambalaje sunt adevărate opere de artă și au un impact vizual atât de puternic încât uneori tind să creeze confuzie în ceea ce privește modul în care ar trebui întrebuințate produsele pe care le îmbracă.