Cursul de schimb mediu în acestă perioadă a fost de 3,8 lei/euro, ceea ce înseamnă că suma cheltuită (74,42 miliarde de lei) echivalează cu 19,6 miliarde de euro, aproape cât împrumutul de la FMI, BM și UE.
Luând drept referință un preț de 5 milioane de euro pe kilometru și considerând că drumurile deja existente nu ar fi avut nevoie de reparații, această sumă ar fi putut fi folosită pentru construirea a 3.920 de kilometri de autostradă.
Analizând sumele cheltuite anual, observăm că cea mai mare sumă a fost cheltuită în 2008, când 14,33 miliarde de lei s-au dus pe repararea și construcția străzilor din țara noastră.
O altă observație interesantă este că în 2008, 2009 și 2010 s-au cheltuit mai mult de jumatate din întreaga sumă, adică 39,5 miliarde de lei.
Vezi sumele care au fost cheltuite anual pentru repararea și construcția strazilor, pe econtext.ro.