DaimlerChrysler AG a anuntat, la sfarsitul acestei saptamani, ca a retras de pe piata circa 65.000 de automobile clasa C fabricate in perioada 1998-1999 ca urmare a unor plangeri referitoare la explozia acumulatorului cu care autoturismele erau echipate
„Au existat citeva explozii de baterii. Am recomandat cumparatorilor sa duca masinile la dealerii de la care le-au achizitionat”, a declarat purtatorul de cuvint al Mercedes, Jim Resnick.
Reprezentantul companiei a adaugat ca exploziile au fost provocate de scaderea nivelului de electrolit si a precizat ca proprietarii autovehiculelor trebuie sa asigure anual verificarea tehnica a bateriilor, la fiecare 15.000 de mile (21.140 de kilometri) parcurse.
Dealerii Mercedes vor verifica gratuit autoturismele aduse de cumparatori si le vor inlocui acumulatorul, daca acest lucru este necesar, a mai spus Resnick.
Tot la sfirsitul acestei saptamini, General Motors, cel mai mare constructor de autovehicule din lume, a retras, la rindul sau, 546.000 de automobile Chevrolet Blazer, GMC Jimmy si Oldsmobile Bravada, fabricate in perioada 2000-2001, din cauza unor probleme la sistemul de frinare si la cel de iluminat.
Potrivit Administratiei Nationale pentru Siguranta Traficului Rutier din Statele Unite (NHTSA), modelul Ford Escape al companiei Ford Motor si Mazda Tribute, produs de Mazda Motor, au inregistrat, de asemenea, probleme la functionarea motorului, fiind consemnate 100 de reclamatii. Ambele modele s-au vindut extrem de bine de la lansarea lor, in anul 2000.
www.mediafax.ro