Artista, văzută în unele ţări pe care le-a traversat, cu turneul său „The Born This Way Ball”, ca fiind „Anticristul”, a apărut pe scenă călare pe cai mitici, pe „Highway Unicorn”. A urmat piesa „Government Hooker”, după care, pentru „Born This Way”, Lady Gaga a fost, într-un scenariu suprarealist, mamă şi copil născut şi a ieşit dintr-un uter. După dramatica şi naturalista scenă a naşterii, a urmat, firesc, „Born this Way”, cu ţinute cu strasuri, piele şi îndemnuri către public de „put your hands up”, conform Mediafax.ro.
Îmbrăcată în alb, cu o cască asemenea unei stridii şi plutind pe o bandă rulantă, Lady Gaga s-a îndreptat către „Bad Romance”, în timp ce din lăcaşurile castelului – o casă Barbie în stil gotic – se vedeau instrumentişti şi dansatori cu bustul gol. Încercând să dovedească faptul că, aşa cum spune în cântecele sale, face parte dintr-o nouă rasă, Lady Gaga a schimbat ţinute ce creionau personaje diverse: de la o Statuie a Libertăţii cu o coroană cu strasuri şi ciorapi din plasă la rochia roşu sângeriu, ce amintea de celebra ei vestimentaţie din carne, şi o ţinută albă, la care a ataşat o mască de berbec.
„Nu sunt femeie, nu sunt bărbat, nu sunt o creaţie a guvernului vostru”, a spus Lady Gaga, moment în care a fost aclamată de spectatori. „Dar suntem asemănători. Împărţim aceleaşi vise, aceleaşi speranţe (…) Sunt tot ce iubiţi în legătură cu voi şi tot ce urâţi la voi”, a mai spus artista.
Pentru că scopul ei declarat este să invadeze planeta Pământ ca artistă pop, Lady Gaga a adus la Bucureşti tot arsenalul, inclusiv pe căţelul ei, Fozzi. La un moment dat, aceasta şi-a invitat fanii în backstage, să îi vadă prietenul răsfăţat. „Sunt privilegiată şi fericită să fiu cu voi. Toţi au fost atât de drăguţi cu mine, aşa că o să dansez de o să îmi rup fundul în aceste două ore”, a spus ea. Şi a urmat o cursă a artistei pe o motocicletă pe care s-au regăsit întâi steagul României, apoi o dansatoare cu care artista a avut un dans erotic.
A existat apoi un moment de confesiune din partea artistei. „M-am dus în culise pentru că am vomat şi nu am vrut să vedeţi asta… mi se întâmplă uneori”, a spus ea. Dar asta nu a împiedicat-o să îşi aşeze pe cap o tiară şi să cânte, la pianul de pe motocicletă, „Princess Die”. Mai târziu, tiara a fost înlocuită de o bandană, costumaţia sado-maso, de o rochie roşie, cu care a dansat printre carcasele de animale expuse, iar castelul gotic s-a transformat într-o discotecă neon, pentru „Electric Chapel”.
Înainte de hitul „Poker Face”, Lady Gaga a ţinut să spună cât de frumos este Palatul Parlamentului din Piaţa Constituţiei, pe care îl vedea în faţă. „Timpul nostru împreună s-a terminat, dar niciodată nu va mai exista o barieră între noi”, a spus ea. Deşi vocea artistei a fost dublată de backing vocals sau de efecte electronice, abilităţile acesteia au fost arătate de-abia la final, la „The Edge of Glory”, pe care a cântat-o la bis.
Pentru piesa „Marry the Night”, Lady Gaga a adus pe scenă doi copii din public, pe care i-a învăţat mişcările sale-semnătură, cu care a dispărut în întuneric.
De altfel, concertul lui Lady Gaga de la Bucureşti a fost unul dintre cele mai „de familie evenimente” organizate în Piaţa Constituţiei. În public au existat numeroase mini-Lady Gaga, în diferite variante, însoţite de mame sau bunici.