12.5 mil. USD pentru Flamingo
Din aceasta cifra, cca. 20% au fost realizate prin exporturi de produse IT în Europa, unde Flamingo opereaza prin filiale externe în Olanda, Ungaria, Bulgaria, Croația, Macedonia, Republica Moldova, Serbia și Muntenegru. Activitatea principala a firmei a fost în continuare distribuția de produse IT, aceasta reprezentând în primul trimestru al lui 2002 69% din totalul cifrei de afaceri Flamingo.
În ceea ce privește celelalte activitați importante ale companiei, producția și vânzarile de PC-uri marca Flamingo au avut o creștere de 50% fața de aceeași perioada a anului trecut, incluzând marca proprie de Notebook NAVIGATOR.
În perioada ianuarie-martie 2002, au fost inaugurate doua magazine specializate IT Flamingo în București și a continuat diversificarea ofertei prin magazinul virtual www.e-flamingo.ro , lansat la sfârșitul anului trecut. Prezența remarcabila a Flamingo la CeBIT 2002, cel mai mare târg IT din lume, cu o suprafața reprezentând 40% din totalul ocupat de firme românești, constituie desigur unul dintre rezultatele remarcabile Flamingo în primul trimestru al anului în curs.
Flamingo și-a marit numarul de furnizori cu 50% fața de aceeași perioada a 2001, lansând pe piața circa 1000 de produse noi. Amintim aici intrarea în domeniul distribuției de pasive de rețea, prin semnarea contractului cu numarul 1 mondial, Nexans, și semnarea de contracte cu casele mari de jocuri și softuri educaționale.
Site-ul oficial al companiei, www.flamingo.ro, a înregistrat în primele trei luni ale anului o medie de 2500 vizitatori unici pe zi fiind, alaturi de catalogul lunar de produse Flamingo, cea mai importanta sursa de informație IT localizata în limba româna. Cu 84 pagini full-color și peste 500.000 de exemplare tiparite anual, catalogul de produse Flamingo este disponibil și în format electronic pe site-ul oficial Flamingo.
Planurile pentru trimestrul 2 al anului 2002 includ deschiderea a doua filiale externe noi în Italia și Grecia, trei noi filiale Flamingo în țara, magazine noi în București și inaugurarea în aprilie a celei mai mari autoserviri IT din România, Flamingo LaHovary.
Trimestrul 2 al 2002 reprezinta pentru Flamingo și organizarea în perioada 21-29 aprilie a celei de-a treia ediții a Flamingo Computers Show, expoziție proprie de IT. Cu aceasta ocazie se vor lansa trei noi site-uri de e-commerce, specializate pe domenii IT: www.upgradepc.ro, www.lan.ro și www.laptop.ro, largind astfel sursele de informare IT în România. In cadrul Flamingo Computers Show va fi lansat și primul produs software al Flamingo, soft-ul CLUB, lansat pe plan internațional în Germania cu ocazia CeBIT. Produsul realizat de Flamingo se adreseaza atât utilizatorilor tip home cât și celor de tip business și este destinat crearii și gazduirii de site-uri web. Flamingo estimeaza pentru trimestrul 2 al 2002 o cifra de afaceri de peste 14 mil. USD.
Despre grupul Flamingo :
Flamingo este o companie certificata ISO 9001 atât pentru distribuția de produse IT cât și pentru proiectarea și producția de PC-uri. Flamingo are sediul central în România și este prezent pe piața internaționala prin șapte filiale externe: Bulgaria, Croația, Iugoslavia, Macedonia, Republica Moldova, Olanda și Ungaria. Planul pentru Q2 2002 include deschiderea a doua noi filiale externe în Italia și Grecia. De asemenea firma efectueaza livrari din depozitul din Olanda oriunde în Europa. În România firma deține filiale în noua orașe, 25 de magazine IT, deservite de un depozit central de 2000 mp localizat în București, de un depozit de 1.400 mp în Zona Libera Giurgiu și de excelente capacitați logistice.
Flamingo are marci înregistrate pentru toate liniile de PC-uri produse în România : Diablo, Maestro, Atlas, Assistant, Conecta, Classic și pentru Notebook-ul Navigator. Flamingo ofera în plus pieței din România produse software, servicii web design, servicii ISP, servicii tehnice, programe de upgrade și alte servicii din domeniul IT.
Flamingo Computers S.A. a incorporat în 1998 o agenție de media, Flamingo Media S.A. Aceasta companie a început prin a oferi servicii de media și advertising firmelor din grup, continuând apoi prin a oferi aceste produse unei piețe mai largi din România, fiind în acest moment specializata pe servicii de web și web design. Grupul Flamingo a realizat în anul 2001 o cifra de afaceri totala de $48M.
Mai multe detalii la flamingo.ro