10 strategii pentru organizarea timpului

30 01. 2002, 15:27
1. Fa o lista a ceea ce ai de facut, stabileste prioritatile si apoi sterge sarcinile imediat dupa indeplinire. 2. Revizuieste lista din timp in timp. Chiar tot ce e pe ea e necesar ? 3. Intreaba-te: Ce e cel mai bine sa fac exact in acest moment ? Si fa acest lucru ! 4. Fii


1. Fa o lista a ceea ce ai de facut, stabileste prioritatile si apoi sterge sarcinile imediat dupa indeplinire.

2. Revizuieste lista din timp in timp. Chiar tot ce e pe ea e necesar ?

3. Intreaba-te: Ce e cel mai bine sa fac exact in acest moment ? Si fa acest lucru !

4. Fii gata sa sacrifici ideea de a fi perfect, pentru a duce treburile la bun sfarsit.

5. Invata sa spui „Nu” solicitarilor care nu te intereseaza si nu iti aduc beneficii.

6. Organizeaza-ti timpul asa incat sa ai minimum de intreruperi.

7. Fii realist asupra a ce poti realiza intr-un timp dat.

8. In ce parte a zilei/saptamanii esti in cea mai mare forma ? Planifica atunci munca cea mai solicitanta. Foloseste timpul opus ca definitie pentru odihna sau recreere.

9. Oricand e posibil, solicita pe altcineva sa indeplineasca anumite lucrari.

10. Nu pierde timpul cu decizii minore !