Cântărețul Justin Bieber a anunțat că lansează o linie limitată de produse pe baza de canabis în parteneriat cu o companie din California. Colecția „Peaches Pre-Rolls by Palm” este o aluzie la cel mai recent single de succes al său, „Peaches”, de la albumul „Justice”. Fiecare achiziție include o cutie decorativă și brichetă, ambele fiind imprimate cu cuvântul „Peaches/ Piersici”. Materialele de promovare au prezentat în mod vizibil imagini cu fructele de vară.
Justin Bieber spune că linia de produse nu este destinată să îi promoveze single-ul, ci să sprijine proiectele Last Prisoner, care pledează pentru reforma justiției în ceea ce privește condamnările pentru deținere de marijuana, precum și Veterans Walk and Talk, o organizație care își propune să extindă utilizarea canabisului medicinal pentru veterani, potrivit The Wrap.
Dar Justin Bieber nu este singurul artist care militează pentru eliminarea stigmei care înconjoară consumul de canabis, ci doar cel mai recent. Iată mai jos alți 9 muzicieni care s-au lansat în comerțul cu produse pe bază de canabis, în condițiile în care mai multe state din SUA au legalizat consumul în scop medical sau de divertisment.
Snoop Dogg și-a lansat linia Leafs by Snoop în Colorado, în 2015. De atunci, rapperul – al cărui nume este sinonim cu consumul de marijuana – și-a dezvoltat considerabil afacerea. Compania sa de media Merry Jane are o platformă de comerț electronic pentru astfel de produse. El a cofondat Casa Verde Capital, un fond de investiții care are un portofoliu de cel puțin 200 de milioane de dolari, a raportat Tech Crunch în decembrie 2020. Și Politico a raportat recent că Snoop, pe numele real Calvin Broadus, l-a convins pe miliardarul de dreapta Charles Koch să susțină o coaliție pentru legalizarea federală a canabisului.
În iulie 2019, Jay-Z, al cărui nume real este Shawn Carter, a început să lucreze cu Caliva, o companie producătoare de canabis din California. În toamna anului trecut, în calitate de director vizionar șef și deținător a 50% din acțiunile în companie, a lansat o linie de produse din canabis de lux.
Willie Nelson ar putea fi singura celebritate care a fumat un joint pe acoperișul Casei Albe. În 1980, muzicianul ar fi făcut acest lucru cu fiul președintelui Jimmy Carter, Chip. Carter a confirmat de altfel informația în documentarul din 2020 „Jimmy Carter: Rock & Roll President”. Nelson și-a făcut cunoscută pasiunea pentru canabis de zeci de ani, cu mult înainte să fie legalizat în SUA, vorbind despre beneficiile medicale și potențialul economic.
În urma diagnosticului de cancer mamar, în 2004, artista rock Melissa Etheridge a găsit alinare în marijuana medicală. „Mi-a deschis mintea către un nou mod de a gândi despre corpul meu, sănătatea mea și viitorul meu”, a scris ea într-un articol de opinie pentru CNN, în 2013. După moartea fiului ei din cauza unei supradoze de opioide, anul trecut, Etheridge a înființat o fundație omonimă cu misiunea de a sprijini noi cercetări științifice privind cauzele și efectele dependenței de opioide. Linia sa de canabis Etheridge Botanicals provine din dorința de a oferi o alternativă produselor farmaceutice.
De la lansarea în 2018, lanțul de dispensare al B-Real, Dr. Greenthumb’s, s-a extins pentru a include șase locații din California. Rapperul Cypress Hill era deja respectat ca un om de afaceri de succes cu rădăcini în comunitatea canabisului. El poate fi găsit adesea vorbind la evenimente dedicate industriei, despre cum poți să construiești un brand de canabis de succes.
Linia de produse din canabis a lui Carlos Santana, Mirayo, încurajează consumatorii să „îmbunătățească fluxul minții-corp” și să atingă conștiința superioară cu trei categorii de plante: Strălucire (sativa), Simetrie (hibrid) și Centrat (indica). Produsele au ambalaje cu desene bogat colorate, inspirate din moștenirea latină a lui Santana.
Marley Natural, care a fost inițiată de familia legendei reggae, aduce un omagiu iubirii lui Bob Marley pentru canabis. Marley credea că „o relație sănătoasă și durabilă cu natura nu numai că ne aduce beneficii ca indivizi, dar este, de asemenea, esențială pentru bunăstarea și fericirea globală”, potrivit Rolling Stone.
Method Man a inventat termenul Tical în 1993, pe albumul „Wu-Tang Clan Enter the Wu-Tang (36 Chambers)”. Este titlul albumului său de debut din 1994. Acum este, de asemenea, o companie de canabis, care a fost lansată în California în iunie anul trecut. Misiunea companiei este de a colabora cu întreprinderi deținute de minorități.
Rapperul originar de pe coasta de vest a lansat compania de canabis Trees By Game, câștigând peste 1 milion de dolari în primul său an. „Scopul nostru este de a face întreaga experiență de fumat mai plăcută, oferind cea mai bună plantă din industrie”, a declarat The Game pentru High Times când a lansat marca, în 2017. A
Israelienii au inventat canabisul „bun”
Olanda: De ieri, canabis doar pe card
Canabisul, interzis credinciosilor din templele nepaleze
Foto: Profimedia Images